Direktlänk till inlägg 12 december 2017

Att låna pengar utan UC är meningslöst

Av Evelyn Renberg - 12 december 2017 14:45

Jag måste säga att för mig känns det helt meningslöst att låna pengar utan UC eftersom min betalningsanmärkning kommer synas i alla fall för det gör alltid en kreditupplysning när man lånar pengar även om förfågan inte ställs till UC.


Det är alltså helt omöjligt för mig att låna pengar utan att min betalningsanmärkning syns och som alla vet så är det ju lite problematiskt att låna pengar med betalningsanmärkning.


Jag känner mig lite lurad över detta men det gäller att läsa på lite om det här med att låna pengar utan UC och det har jag gjort nu och jag har kommit fram till att jag ska försöka ansöka om ett smslån trots betalningsanmärkningen för det finns fanktiskt möjlighet att få lånet beviljat ändå.


Här kan man läsa mer om att ansöka om snabblån utan UC - Lån utan uc svar direkt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelyn Renberg - 7 februari 2018 15:00

Kan man få ett lån utan fast anställning? De flesta företag kräver att man har någon for av fast inkomst för att bevilja ett lån så det kan vara svårt att få ett lån utan fast anställning.   Man ska dock inte ge upp för det är ganska stor skillna...

Av Evelyn Renberg - 5 januari 2018 15:00

Jag som är väldigt noga med min ekonomi kan inte förstå hur vissa personer sköter sin ekonomi. Jag har sett några avsnitt av lyxfällan och det är nästan så att jag tror att hela programmet är riggat. Det är så dumt att man inte tror att det är sant. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards